-
Product
-
Bestellen
-
Betalen
-
Bezorgen
-
Ruilen & retourneren
Veelgestelde vragen over ruilen en retourneren
Stappen in retourproces
Wat als ik mijn product omruil voor een goedkoper of duurder product?
Goedkoper product
Je ontvangt het restbedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst op je rekening.
Duurder product
Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?
Het retouren van de bestelling kost 5,95 voor een normaal pakket vanuit Nederland en 6,95 voor een normaal pakket vanuit België. Je krijgt daarvoor een label bij PostNL, DPD of DHL.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben (dit wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst gedaan), betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
- Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald.
- Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
- Meld je retour aan via onze portal (hier).
- Afhankelijk van de wensen krijg je een relevante oplossing en/of adres toegestuurd waarnaar je het product kan retouren.
- Stuur het product op indien nodig.
- We zullen het aankoopbedrag uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het product terug storten.
LET OP
Stuur het product niet retour zonder aan te melden. Het kan voorkomen dat jouw retour niet in behandeling wordt genomen als je niet het stappenplan volgt.