Veelgestelde vragen over bestellen


Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

 

Hoe nu verder?

 

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via mail, Facebook en telefoon (door middel van terugbelverzoek).
  • Wij hebben een e-mailadres speciaal voor klachten om je zo snel mogelijk te woord te staan: klacht@bankhoesdiscounter.nl
  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan het Europees ODR Platform.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats de gewenste producten in je digitale winkelmandje door te klikken op de grote groene knop van de productpagina. 

 

 Wil je toch liever een medewerker spreken? Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling annuleren door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

 

Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen we de bestelling niet meer op tijd annuleren en zal deze alsnog naar je opgestuurd worden.
Geen zorgen, je kunt altijd binnen 14 dagen retourneren.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Je kunt het bezorgadres wijzigen door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer en het nieuwe adres vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

 

Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen en zal deze alsnog naar het oude adres gestuurd worden.

 

 

Je kunt zelf bij DHL of PostNL een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace.

Wat is het verschil tussen de 'Plus collectie' en 'Universele collectie'?

De 'Plus collectie' is er sinds 2021 en deze volgt meer de contouren van de bank. Hierdoor past deze niet op alle formaten bank. Deze collectie is er voor gewone banken en hoekbanken.

 

De 'Universele collectie' heeft het eigenlijk al in de naam, deze is geschikt voor meer formaten banken door de iets ruimere fit. Bij deze hoezen kun je de extra stof makkelijk wegstoppen door piepschuimen cylinders te gebruiken.

 

Als de bank het toe laat raden wij altijd de 'Plus collectie' aan.

Deze 2 collecties zijn voor banken, echter de manier van de eigen bank opmeten verschilt wel. Je vindt de instructies op de desbetreffende productpagina.

 

 

In het geval dat je zelf een U-bank bezit dan heb je altijd een hoes van de 'Universele collectie' nodig.

Snelle bezorging

Voor 23.45 besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending

Gratis verzending vanaf 95,-

Retourgarantie

Altijd mogelijk om te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst
iDEAL Bancontact Klarna Maestro Mastercard PayPal Visa American Express