Veelgestelde vragen over garantie


Repareren jullie mijn hoes als die kapot gaat?

Op het moment bieden we geen reparatieservice aan.

Wanneer er genoeg vraag naar is, kunnen wij dit opzetten.

 

Geef je wensen door aan de klantenservice. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

 

 

In de tussentijd kan je nog altijd bij de lokale kleermaker of wasserette/stomerij terecht.

Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?

Als het product niet meer in originele staat verkeerd.

 

Bijvoorbeeld producten die ruiken naar rookgeur, zweetgeur, parfumgeur of andere geuren waar onze producten normaal niet naar ruiken of wanneer de verpakking ontbreekt.

Wat voor soort garantie heb ik?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, nadat je jouw volledige bestelling hebt ontvangen, de overeenkomst te herroepen zonder opgave van reden.

 

Je maakt gebruik van het herroepingsrecht als het schriftelijk per e-mail (contact@bankhoesdiscounter.nl) gecommuniceerd wordt. Een retourzending kan alleen geaccepteerd worden, als de bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet.

 

 

Je bent zelf aansprakelijk voor waardevermindering van het product als gebruik van de producten verder gaat dan noodzakelijk is om aard, kenmerk en werking te bepalen. Houd hierin alle bovenstaande voorwaarden in acht.

Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?

Heb je geen printer? 

 

Meld je retour aan in onze retourportal (hier).

Schrijf vervolgens onderstaand retouradres op de doos.

 

Voeg een briefje toe aan de inhoud van de doos met je bestelnummer, originele afleveradres en je naam. Breng dit niet permanent aan op de verpakking van het product. Je betaald zelf voor de verzending.

 

Gebruik als retouradres:

Retour BankhoesDiscounter

Kaapstanderweg 36

8243RB Lelystad

 

Nederland

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Wij kunnen in de volgende gevallen de retouren niet accepteren:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen in bezit van de koper zijn geweest.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen die ruiken naar bijvoorbeeld rookgeur, zweetgeur, parfumgeur of andere geuren waar onze producten normaal niet naar ruiken.
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt (Om onze producten te beoordelen is het niet nodig om de verpakking volledig te verwijderen van het product). *

 

*Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking. Wij kunnen anders niet controleren of het al gebruikt is.

Heb ik garantie als de bezorgdienst mijn pakket verliest?

Er zal altijd een onderzoek ingesteld worden door de bezorgdienst wanneer pakketjes verdwijnen.

 

Wanneer het pakketje verdwijnt voordat het is afgeleverd, zal er altijd een nieuw pakketje afgeleverd worden. Hier zijn geen meerkosten aan verbonden.

 

 

Het kan wel iets langer duren voordat het pakketje er is.

Snelle bezorging

Voor 23.45 besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending

Gratis verzending vanaf 95,-

Retourgarantie

Altijd mogelijk om te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst
iDEAL Bancontact Klarna Maestro Mastercard PayPal Visa American Express