Werken bij BankhoesDiscounter.nl

Medewerker marketing en communicatie

Ben jij op zoek naar een leuke startersfunctie op het gebied van marketing en communicatie én heb jij affiniteit met websites en online producten? Lees dan snel verder! Wij zijn namelijk op zoek naar een enthousiaste collega voor de marketing & communicatie voor Bankhoesdiscounter (24 uur).

  


Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Produceren van content voor verschillende social media kanalen en de nieuwsbrief.

  • Bedenken, uitvoeren en monitoren van lokale marketingacties.

  • Organiseren van diverse evenementen.

  • Samenwerkingen zoeken met externe partijen in de regio.

  • Landelijke marketingcampagnes van Bankhoesdiscounter Nederland uitwerken naar lokaal niveau. Hierbij is ook zeker ruimte voor eigen input en creativiteit.

 


Wat zoeken wij?

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in de richting marketing & communicatie of vergelijkbaar en bent op zoek naar een startersfunctie.

  • Je hebt kennis van Adobe Indesign en Photoshop.

  • Je kan prima zelfstandig werken en maakt nieuwe dingen snel eigen.

 


Wat bieden wij?

  • Een baan binnen een familiair bedrijf 

  • Een afwisselende, zelfstandige functie met een breed taakpakket.

  • Personeelskorting

  • Een marktconform salaris 

 


Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Gouda, of vanuit huis. 

Ben jij onze nieuwe en enthousiaste medewerker?

Mail ons dan via vacatures@bankhoesdiscounter.nl.


 

 

 

Medewerker Inkoopdesk

In deze brede rol sta je in direct contact met leveranciers en diverse afdelingen binnen Bankhoesdiscounter, waardoor je niet alleen in de diepte, maar ook in de breedte bezig bent. In deze functie ben je betrokken bij diverse stadia van het inkoopproces en daarmee samenhangende logistiek. Daarnaast houd je je actief bezig met het ondersteunen van de verkoop.

Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • het assisteren bij het arrangeren van optimale inkoopcondities.

  • het onderhouden en managen van contacten met leveranciers betreffende; prijsafspraken, assortiment en kosten optimalisatie.

  • het zorgdragen voor een accuraat en vloeiend operationeel inkoop- en bestelproces zodat benodigde producten tijdig beschikbaar zijn.

  • ondersteuning bieden aan de Manager Inkoop t.a.v. analyses, prijslijsten en diverse ad hoc projecten.

  • Schakelen tussen diverse afdelingen 

 

De kandidaat:
We zoeken een collega die zichzelf herkent in de onderstaande eigenschappen en kwaliteiten:

  • Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding of een MBO opleiding met aantoonbare relevante werkervaring.

  • Je bent gedreven, communicatief sterk; initiatiefrijk en resultaatgericht.

  • Je hebt een ‘Can do mentaliteit’ en zakelijke instinct.

  • Je oog hebt voor de langere termijn doelstellingen.

  • Je kunt continu schakelen en meerdere ballen tegelijkertijd hoog houden.

  • Je bent iemand die doorgaat waar anderen stoppen, daarbij ben je energiek en kun je denken in meerdere scenario ‘s.

 

Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Gouda of vanuit huis.

Ben jij onze nieuwe en enthousiaste medewerker?

Mail ons dan via vacatures@bankhoesdiscounter.nl

 

 

Zoeken

Winkelwagen

Jouw winkelwagen is leeg
Shop nu