Bestellen, wijzigen of annuleren
-
Product
-
Bestellen
-
Betalen
-
Bezorgen
-
Ruilen & retourneren
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt de bestelling annuleren door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.
Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen we de bestelling niet meer op tijd annuleren en zal deze alsnog naar je opgestuurd worden.
Geen zorgen, je kunt altijd binnen 14 dagen retourneren.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je kunt jouw bestelling wijzigen door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer en de gewenste wijziging vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.
Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen we de bestelling niet meer wijzigen.
Je kunt zelf bij DHL of PostNL een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
Je kunt het bezorgadres wijzigen door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer en het nieuwe adres vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.
Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen en zal deze alsnog naar het oude adres gestuurd worden.
Je kunt zelf bij DHL of PostNL een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace.