This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Welkom op onze vernieuwde website! contact@bankhoesdiscounter.nl +31182726001

Winkelwagen 0

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Subtotaal Gratis

Veelgestelde vragen over bezorgen

Veelgestelde vragen over bezorgen


Hoe werkt gratis bezorgen?

Als je vandaag vóór 23.45 uur bestelt, wordt je pakketje morgen gratis thuisbezorgd. Indien je bestelbedrag hoger is dan 95 euro. Afhankelijk van de lokale transporteur kan het zijn dat de zondag wordt overgeslagen. Ook als je voor een andere dag kiest is bezorging gratis.

Is het nog steeds: 'Vandaag besteld, morgen in huis?'

We doen alles om ´Vandaag besteld, morgen in huis´ waar te maken. Door de strenge maatregelen is het drukker dan normaal. Hierdoor kunnen pakketjes vertragen.

Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Ja. Welke maatregelen dat precies zijn, hangt af van wie jouw bestelling bezorgt.

 

 

Bij pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt jou als ontvanger een checkvraag, zodat je zeker weet dat je bestelling ook echt bij jou terechtkomt.

Kan ik voor de bezorging van mijn product een moment op de dag kiezen?

Op het moment bieden wij dit nog niet aan. De logistieke partner (DHL of PostNL) kiest het beste tijdvak.

 

 

Je kunt bij DHL of PostNL zelf een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace. Deze vind je in de mail.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kunt jouw bestelling wijzigen door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer en de gewenste wijziging vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

 

Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen we de bestelling niet meer wijzigen.

 

 

Je kunt zelf bij DHL of PostNL een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Controleer het volgende:

 

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

 

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

 

3. De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

 

 

Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd bij PostNL. Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL kun je dit checken. Daar zie je de status van al je pakketjes.

Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een ophaalpunt?

Ja dat kan zeker, geef tijdens het bestellen je eigen adres op. Op de website is het nog niet mogelijk om een ophaalpunt te selecteren.

 

Wanneer de bestelling geplaatst is ontvang je een mail met de Track & Trace. Hiermee kan je naar de website van de desbetreffende bezorgdienst (PostNL of DHL).

 

 

Daar kan je de locatie voor het bezorgen aanpassen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij een bestelbedrag onder de 95 euro, zijn de bezorgkosten € 5,95 voor Nederland en € 8,95 voor België.