Bezorgopties
-
Product
-
Bestellen
-
Betalen
-
Bezorgen
-
Ruilen & retourneren
Hoe werkt gratis bezorgen?
Als je vandaag vóór 23.45 uur bestelt, wordt je pakketje morgen gratis thuisbezorgd. Afhankelijk van de lokale transporteur kan het zijn dat de zondag wordt overgeslagen. Ook als je voor een andere dag kiest is bezorging gratis.
Is het nog steeds: 'Vandaag besteld, morgen in huis?'
We doen alles om ´Vandaag besteld, morgen in huis´ waar te maken. Door de strenge maatregelen is het drukker dan normaal. Hierdoor kunnen pakketjes vertragen.
Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?
Ja. Welke maatregelen dat precies zijn, hangt af van wie jouw bestelling bezorgt.
Bij pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt jou als ontvanger een checkvraag, zodat je zeker weet dat je bestelling ook echt bij jou terechtkomt.
Kan ik voor de bezorging van mijn product een moment op de dag kiezen?
Op het moment bieden wij dit nog niet aan. De logistieke partner (DHL of PostNL) kiest het beste tijdvak.
Je kunt bij DHL of PostNL zelf een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace. Deze vind je in de mail.
Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een ophaalpunt?
Ja dat kan zeker, geef tijdens het bestellen je eigen adres op. Op de website is het nog niet mogelijk om een ophaalpunt te selecteren.
Wanneer de bestelling geplaatst is ontvang je een mail met de Track & Trace. Hiermee kan je naar de website van de desbetreffende bezorgdienst (PostNL of DHL).
Daar kan je de locatie voor het bezorgen aanpassen.
Kan ik een bestelling laten afleveren op een postbus?
Dit is helaas niet mogelijk op dit moment.