Jouw product is toegevoegd aan je winkelwagen!

Verder winkelen
This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Winter Sale: Geniet van kortingen tot wel 90% contact@bankhoesdiscounter.nl

Winkelwagen 0

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Gefeliciteerd! Jouw verzending is nu gratis! Je bent nog 95 verwijderd van gratis verzending.
Subtotaal Gratis

Veelgestelde vragen over ruilen en retourneren

Veelgestelde vragen over ruilen en retourneren


Wat is de status van mijn retourzending?

Op het moment kan je nog niet de actuele status van de zending inzien. Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket sturen we je een bevestiging per mail.

 

Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 48 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

 

 

*Door de 1,5m afstandsregel kunnen wij niet met de normale bezetting werken op de retourafdeling. Hierdoor kan het een aantal dagen duren voordat we je retour in behandeling kunnen nemen.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Wij kunnen in de volgende gevallen de retouren niet accepteren:

 

 

  • Artikelen die langer dan 14 dagen in bezit van de koper zijn geweest.
  • Artikelen die bevlekt, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen die ruiken naar bijvoorbeeld rookgeur, zweetgeur, parfumgeur of andere geuren waar onze producten normaal niet naar ruiken.
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt accepteren we wel, echter kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. (Onze producten worden altijd verstuurd in een hoogwaardige hersluitbare verpakking in een verzenddoos of -zak. Het is daarom niet nodig om de originele productverpakking te beschadigen om het product te beoordelen).

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

 

  • je product ruilen voor een ander product;
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. 

 

Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

 

Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.

 

 

Product ingepakt? Print je verzendlabel uit of schrijf het retournummer op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen of tijdens het retourproces.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Doorloop de volgende stappen:

  1. Meld je retour aan via onze portal (hier).
  2. Afhankelijk van de wensen krijg je een relevante oplossing en/of adres toegestuurd waarnaar je het product kan retouren.
  3. Stuur het product op indien nodig.
  4. We zullen het aankoopbedrag uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het product terug storten.

 

LET OP
Stuur het product niet retour zonder aan te melden. Het kan voorkomen dat jouw retour niet in behandeling wordt genomen als je niet het stappenplan volgt.

Hoe meld ik online mijn retour aan?

  1. Meld je retour aan via onze portal (hier).
  2. Afhankelijk van de wensen krijg je een relevante oplossing en/of adres toegestuurd waarnaar je het product kan retouren.
  3. Stuur het product op indien nodig.
  4. We zullen het aankoopbedrag uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het product terug storten.

 

LET OP
Stuur het product niet retour zonder aan te melden. Het kan voorkomen dat jouw retour niet in behandeling wordt genomen als je niet het stappenplan volgt.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Meld je retour aan via onze portal (hier).
  2. Afhankelijk van de wensen krijg je een relevante oplossing en/of adres toegestuurd waarnaar je het product kan retouren.
  3. Stuur het product op indien nodig.
  4. We zullen het aankoopbedrag uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het product terug storten.

 

LET OP 
Stuur het product niet retour zonder aan te melden. Het kan voorkomen dat jouw retour niet in behandeling wordt genomen als je niet het stappenplan volgt.

Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?

Heb je geen printer? 

 

Meld je retour aan in onze retourportal (hier).

Schrijf vervolgens onderstaand retouradres op de doos.

 

Voeg een briefje toe aan de inhoud van de doos met je bestelnummer, originele afleveradres en je naam. Breng dit niet permanent aan op de verpakking van het product. Je betaalt zelf voor de verzending.

 

Gebruik als retouradres:

Retouren BankhoesDiscounter

Techniekweg 26

3542 DT Utrecht

 

Nederland