Retourstatus
-
Product
-
Bestellen
-
Betalen
-
Bezorgen
-
Ruilen & retourneren
Hoe lang duurt het voordat ik mijn nieuwe product ontvang?
Wanneer wij de Track & Trace hebben ontvangen van je retourzending sturen wij het nieuwe product op. Je kunt het nieuwe product de volgende dag al in huis hebben.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben (dit wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst gedaan), betalen we je binnen 10 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
- Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald.
- Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
Wat is de status van mijn retourzending?
Op het moment kan je nog niet de actuele status van de zending inzien. Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket sturen we je een bevestiging per mail.
Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 48 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.
*Door de 1,5m afstandsregel kunnen wij niet met de normale bezetting werken op de retourafdeling. Hierdoor kan het een aantal dagen duren voordat we je retour in behandeling kunnen nemen.