This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Welkom op onze vernieuwde website! contact@bankhoesdiscounter.nl +31182726001

Winkelwagen 0

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Gefeliciteerd! Jouw verzending is nu gratis! Je bent nog 95 verwijderd van gratis verzending.
Subtotaal Gratis
ideal icon mastercard icon visa icon american express icon

of kies voor gemak met 'Achteraf betalen'

Onderhoud & schoonmaak

Onderhoud & schoonmaak


Mijn product is vies geworden door gebruik, wat nu?

We adviseren om de hoezen met de hand te wassen op 30 graden. Het is ook mogelijk om de hoes in de wasmachine te wassen. Doe dit met zo min mogelijk toeren.

Er zijn hardnekkige vlekken op mijn product gekomen, wat nu?

Afhankelijk van het type vlek zijn er verschillende manieren om er mee om te gaan:

 

  • Als het iets van drinken is dat erop is gekomen adviseren we een beetje zout.
  • Bloedvlekken, een ruime hoeveelheid koud water en een beetje geduld.
  • Voor de ochtend koffie vlek, witte wijnazijn helpt enorm!
  • Modder of zand van kinderavonturen en grasvlekken behandelen met een paar druppels citroensap.
  • Inkvlekken willen weer verdwijnen met een paar druppels pure alcohol.
  • Vetvlekken kan je het beste behandelen met vloeibaar wasmiddel.

Hoe gaan de producten met water om?

Met onze hoezen is jouw bank beter bescherm tegen vuil en vocht. Wanneer er iets gemorst wordt op de bank kan je gemakkelijk de hoes van de bank af halen en wassen.

 

De hoes is echter niet 100% waterdicht en zal, wanneer vocht langdurig op dezelfde plek op de bank blijft liggen, uiteindelijk een deel ervan kunnen doorlaten op de bank.

 

 

De hoes zelf kan volledig gewassen worden.

Mijn hoes laat gebruikerssporen zien, wat nu?

Onze hoezen gaan een lange tijd mee maar het kan altijd zijn dat na verloop van tijd de hoes sporen van gebruik laat zien. Je kan altijd een nieuwe hoes kopen, wij hebben om de paar maanden nieuwe producten, kleuren en prints in de collectie.

 

 

Of misschien is het wel tijd geworden voor een nieuwe bank? Als je denkt dat het te vroeg gebruikerssporen laat zien, laat het ons weten door met de klantenservice te praten! 

 

Wil je een medewerker spreken? Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).