Betaling mislukt of geweigerd
-
Product
-
Bestellen
-
Betalen
Veelgestelde vragen over betalen
Betaling mislukt of geweigerd
-
Bezorgen
-
Ruilen & retourneren
Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
Vanwege de gevoeligheid voor fraude gaan alle creditcard betalingen bij ons door een betalingscontrole. Dit gebeurt aan de hand van een groot aantal criteria en is een automatisch proces.
Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden. Een afgewezen betaling kunnen we helaas niet terugdraaien.
Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Wat als ik dubbel betaald heb?
Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug.
Neem voor de zekerheid contact op met de klantenservice. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).
Waarom wordt mijn betaling met creditcard gecontroleerd?
We kunnen creditcardbetalingen controleren vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.
Waarom wordt mijn betaling met achteraf betalen gecontroleerd?
Dit kan soms voorkomen. Onze partner in achteraf betalen beslist op welke factoren betalingen getoetst worden in hoeverre mensen het bedrag achteraf wel of niet kunnen betalen.
Denk hierbij aan je persoonsgegevens, het bestelbedrag en meer. Op basis van deze combinatie van gegevens proberen zij in te schatten of jij je bestelling achteraf kunt betalen.
Mocht achteraf betalen niet lukken dan raden wij aan om met iDeal te betalen.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer of er geld is afgeschreven.
- Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email (hier). Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is. Wij sturen je dan de orderbevestiging.
- Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.