Hoe krijg ik een zakelijk factuur?

De bestelbevestiging is tegelijkertijd een zakelijk factuur die je kunt gebruiken voor de administratie. 


Je vindt de bestelbevestiging in de mail.

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Je kunt dit bespreken met de klantenservice. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Je kunt dit het beste doorgeven aan de klantenservice. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Wat als mijn factuur niet klopt?

Je kunt dit het beste doorgeven aan de klantenservice. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De bestelbevestiging is tegelijkertijd een zakelijk factuur die je kunt gebruiken voor de administratie. Deze heb je via de e-mail ontvangen op het moment dat je een bestelling plaatste.


Mocht je het niet meer kunnen vinden, laat het ons weten. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Snelle bezorging

Voor 23.45 besteld, volgende werkdag in huis

Gratis verzending

Gratis verzending vanaf 75,-

Retourgarantie

Altijd mogelijk om te retouren binnen 14 dagen na ontvangst
iDEAL Bancontact Klarna Maestro Mastercard PayPal Visa American Express