This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Welkom op onze vernieuwde website! contact@bankhoesdiscounter.nl +31182726001

Winkelwagen 0

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Subtotaal Gratis

Bezorgproblemen

Bezorgproblemen


Waar is mijn pakketje?

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling met je Track & Trace code. Je kan de Track & Trace code ook vinden in de bevestigingsmail van verzending.

 

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

 

Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Aan wie kan ik dit melden?

Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing. Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Controleer het volgende:

 

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

 

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

 

3. De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

 

 

Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd bij PostNL. Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL kun je dit checken. Daar zie je de status van al je pakketjes.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Bezorging via PostNL of DHL

 

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt of DHL-afhaalpunt bij jou in de buurt.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Vervelend dat je pakketje is vertraagd. Bekijk de Track & Trace code om de meest actuele bezorginformatie over je bestelling te vinden.

 

 

Meestal zijn vertraagde pakketjes er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

 

Je kunt ons een bericht sturen (hier) of met de klantenservice bellen (hier).

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Je kunt het bezorgadres wijzigen door ons een bericht te sturen met daarin het bestelnummer en het nieuwe adres vermeld. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

 

Het kan gebeuren dat de bestelling al verwerkt is door onze logistieke partner. Op dat moment kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen en zal deze alsnog naar het oude adres gestuurd worden.

 

 

Je kunt zelf bij DHL of PostNL een wijziging doorgeven met gebruik van de Track en Trace.