Jouw product is toegevoegd aan je winkelwagen!

Verder winkelen
This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Betaal achteraf met Billink contact@bankhoesdiscounter.nl +31182726001

Winkelwagen 0

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Gefeliciteerd! Jouw verzending is nu gratis! Je bent nog 95 verwijderd van gratis verzending.
Subtotaal Gratis

Retourvoorwaarden

Retourvoorwaarden


Kan ik mijn retour annuleren?

Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren bij de 2e stap.

Krijg ik na het retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

 

 

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?

Dan is je product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is.

 

Het uiteindelijke bedrag dat je ontvangt wordt bepaald door twee dingen:

  1. De waardevermindering van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:
    • beschadiging van het product;
    • beschadiging van de verpakking;
    • compleetheid van het product.
  2. De kosten die wij maken om het product opnieuw te verkopen. Denk hierbij aan het maken van duidelijke foto’s en een goede omschrijving. Deze kosten worden samen met de waardevermindering ingehouden.
Er wordt € 5,- in mindering gebracht wanneer de hoes niet fatsoenlijk terug is gestopt in de verpakking.
Er wordt € 15,- in mindering gebracht wanneer de verpakking beschadigd of kwijt is.

 

Wanneer het product echt niet meer verkoopbaar is keren wij niks uit.

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?

Dat is vervelend! Wij lossen dit graag voor je op. Laat het ons gelijk weten, je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?

Afhankelijk van wat er mis is met het product krijg je een nieuwe.

 

 

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice. Je kunt ons bereiken via ons contactformulier of de email.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons daarvoor het beste bereiken via ons contactformulier of de email.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Wij kunnen in de volgende gevallen de retouren niet accepteren:

 

  • Artikelen die langer dan 14 dagen in bezit van de koper zijn geweest.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen die ruiken naar bijvoorbeeld rookgeur, zweetgeur, parfumgeur of andere geuren waar onze producten normaal niet naar ruiken.
  • Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt (Om onze producten te beoordelen is het niet nodig om de verpakking volledig te verwijderen van het product).*
*Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking. Wij kunnen anders niet controleren of het al gebruikt is.

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product;
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Mag ik een product thuis uitproberen?

Ja, je mag een product thuis uitproberen om de kwaliteit van de stof en de kleur te beoordelen.

 

 

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking. Wij kunnen anders niet controleren of het al gebruikt is.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Onderstaande retourvoorwaarden zijn van kracht, indien anders gecommuniceerd via de klantenservice.

  • Product en verpakking zijn onbeschadigd en volledig intact,
  • Product en verpakking dient in originele staat te zijn.

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, nadat je jouw volledige bestelling hebt ontvangen, de overeenkomst te herroepen zonder opgave van reden.

 

Je maakt gebruik van het herroepingsrecht als het schriftelijk per e-mail (contact@bankhoesdiscounter.nl) gecommuniceerd wordt. Een retourzending kan alleen geaccepteerd worden, als de bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet.

 

Je bent zelf aansprakelijk voor waardevermindering van het product als gebruik van de producten verder gaat dan noodzakelijk is om aard, kenmerk en werking te bepalen. Houd hierin alle bovenstaande voorwaarden in acht.

 

Retourzendingen zijn ten alle tijden voor risico van de koper. Hierin is BankhoesDiscounter niet aansprakelijk voor verloren of beschadigde zendingen die retour komen.

 

 

Bewaar de Track & Trace code tot het ontvangst van de retourzending bevestigd is.

Krijg ik het gehele aankoopbedrag teruggestort nadat ik de bestelling heb geretourneerd?

Ja het hele aankoopbedrag wordt teruggestort nadat het pakket in goede orde bij ons is aangekomen. Mocht de hoes niet fatsoenlijk terug zijn gestopt in de verpakking, wordt er 5,- in minder gebracht. Er wordt 15,- in mindering gebracht als de verpakking beschadigd of kwijt is.